کودک دوساله قربانی خشم مادر
 

 

کودک دوساله قربانی خشم مادر
 
 
سرانجام مادر فاطمه هشت روز پس از اعلام، لب به اعتراف گشود و در اظهارات خود به قتل دختربچه دو ساله خود و دفن جسد وی در شهرستان آذرشهر اعتراف کرد.
 کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ راز دفن شبانه کودک دوساله را که با ضربات متعدد مشت و لگد مادرش کشته شده بود را فاش کردند. 

در اولین روز آذرماه سالجاری، خانم جوان ۲۱ساله‌ای به نام «معصومه» ساکن شهرستان آذرشهر با مراجعه به کلانتری۲۰۹ پایانه مسافرتی جنوب به مأموران اعلام کرد که شب گذشته از کاشان به تهران آمدم و روی سکوی مسافران ترمینال غرب روی نیمکت در حالی که دختر دو ساله‌ام به نام «فاطمه» در آغوشم بود، خوابم برد اما پس از بیدارشدن متوجه شدم که فاطمه نیست که با توجه به اظهارات این زن جوان، مأموران کلانتری ۲۰۹ اقدام به اجرای طرح در محدوده پایانه مسافرتی جنوب کرده اما موفق به پیداکردن دختر بچه‌ای با این مشخصات نشدند. 

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «فقدانی» و به دستور بازپرس شعبه چهارم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت که با ارجاع پرونده به پلیس آگاهی، کارآگاهان اداره یازدهم با مراجعه به پایانه مسافرتی جنوب ضمن انجام تحقیقات میدانی از محل اعلام فقدانی از سوی مادر دختربچه در بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته پیش‌بینی شده در پایانه جنوب و انجام تحقیقات از مادر فقدانی به برخی اظهارات ضد و نقیض از سوی این زن جوان مشکوک شدند که ضمن انجام هماهنگی قضایی، تحقیقات از وی را در دستور کار خود قرار دادند. 

سرانجام مادر فاطمه هشت روز پس از اعلام، لب به اعتراف گشود و در اظهارات خود به قتل دختربچه دو ساله خود و دفن جسد وی در شهرستان آذرشهر اعتراف کرد. 

با توجه به اعتراف مادر فاطمه به ارتکاب جنایت، پرونده از اداره یازدهم به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد و متهمه در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: پس از متارکه، چندین بار با همسرم سابقم تماس گرفتم تا تکلیف بچه را مشخص کند اما او پیشنهاد داد تا بچه را به بهزیستی تحویل دهم اما من قبول نکردم و از آزادشهر به کاشان رفتم تا درباره بچه با پدرش صحبت کنم اما او همچنان حرف‌های گذشته را به من بازپس می‌داد؛ نزدیک غروب بود که قصد بازگشت به شهرستان را داشتم که داخل خیابان فاطمه شروع به گریه کرد در حالی که بسیار عصبی بودم و حوصله گریه‌های او را نداشتم؛ ابتدا او را دعوا کردم تا ساکت شود اما او همچنان گریه می‌کرد؛ در یک لحظه چند ضربه به سر و صورت او زدم و او ساکت شد که ناگهان متوجه شدم که فاطمه نفس نمی کشد!! به او نفس دادم اما فایده نداشت چراکه بدنش یخ شده بود؛ با اتوبوس به تهران آمدم و از آنجا نیز به آزادشهر رفتم و در آنجا جسد را به یک قبرستان قدیمی برده و شبانه آن را دفن کردم. 

با توجه به اعترافات صریح متهمه، بلافاصله نیابات قضایی اخذ و تیمی از کارآگاهان اداره دهم به همراه متهمه به شهرستان آزادشهر اعزام ضمن انجام هماهنگی با پلیس آگاهی این شهرستان، با راهنمایی متهمه موفق به کشف جسد دختربچه دو ساله در یک قبرستان قدیمی و انتقال آن به پزشکی قانونی شدند. 

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهمه و کشف جسد دختربچه دو ساله، دستور بازداشت موقت از سوی بازپرس صادر و متهمه برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







به وبلاگ همه موضوعه خودتان خوش آمدید
کل مطالبی رو که می خواهید تو این سایت searchکنید
درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتان خوش آمدید
آموزش تزئین سالاد فصل به صورت قالبی
آموزش هایی برای هرچه خوشمزه تر شدن خورش قیمه
تزئین جالب گوجه فرنگی به شکل کفشدوزک ! (+ تصاویر ) چگونه می توان تلخی زیتون را گرفت ؟ عکس هایی از طرحهای متنوع پیش بند آشپزی خورش برگه زردآلو (آموزش آشپزی ) روش دم کردن چای سبز درمان چروک دور لب ها چیست؟ چگونه ماهیچه‌های خود را حجیم کنیم؟!(قسمت دوم) رژیم غذایی بدنسازی و پرورش اندام برای حجیم سازی عضلات (قسمت اول) 12 ساعت جدال با مرگ چترباز 21 ساله در اولين پرواز پرده از راز 167 فقره سرقت با دستگیری سارق حرفه‌ای برداشته شد مرگ هولناک زن در جنایت اسیدی شوهر نقاش متهم به قتل در دادگاه: در دفاع از همسرم مزاحم او را کشتم مجموعه: اخبار حوادث قتل پس از آشنايي اينترنتي دختر ۸ ساله، قربانی عشق خونین برادر پزشك قلابي مردم را نقره‌داغ مي‌كرد/دختر جوان هم در دام خواستگار شياد مرد جوان همسر اولش را در مرخصی زندان به قتل رساند+عکس فرستادن پنج مصدوم دیگر به تبریز؛ هنوز سه دانش‌آموز با دستگاه نفس می‌کشند با جان باختن یک دانش‌آموز شین آبادی، فاجعه تکمیل‌تر شد! باز هم بخاری نفتی کلاس را به آتش کشید؛ حال شش تن وخیم است اسامی حادثه دیده گان آتش‌سوزی در پیرانشهر اولین فوتی حادثه پیرانشهر/ معلم فداکار روستایی که سپر وزیر هم شد
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی و آدرس nimaseyedi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. با تشکر





نويسندگان